Business Consulting | Personal Branding | PR | Strategia
Nazywam się Klaudia Fotyniuk. Pomagam firmom oraz przedsiębiorcom rozwijać się biznesowo oraz budować silne marki.
Specjalizuję się w tworzeniu kompleksowych strategii nastawionych na realizację celów biznesowych, komunikacji biznesowej oraz w budowaniu silnych marek, w tym eksperckich marek osobistych. Tworzę nowe marki zupełnie od zera, zarządzam strategicznie komunikacją, wizerunkiem i rozwojem dobrze znanych marek, a także wprowadzam globalne brandy na polski rynek. Sprawiam, że historie i wypowiedzi moich klientów pojawiają się w najważniejszych polskich mediach takich jak Forbes, Puls Biznesu, Onet, TVN, Vogue, Elle i innych.
Doradzam zarówno założycielom i zarządom prężnie działających firm, międzynarodowym ekspertom, najbardziej znanym markom osobistym w Polsce, jak i początkującym przedsiębiorcom i osobom, które dopiero rozważają przekucie swojego pomysłu w biznesowe działanie.
Na przestrzeni ostatnich 13 lat miałam przyjemność pracować z markami z bardzo różnych sektorów takich jak dobra luksusowe, IT, real estate, health & wellness, fashion, fitness, sport, finanse, FMCG i wiele innych, w tym z: UPC Polska, Orangetheory Fitness, Google, drużyną sportową Warsaw Eagles, VIVE Tauron Kielce, telewizją AXN, Giełdą Papierów Wartościowych, Warbud SA, Virgin Mobile Polska, Marriott Warsaw, Narodowym Centrum Kultury, Hotelem Europejskim w Warszawie, Purella Superfoods czy Be Diet Catering. W moim portfolio znajduje się także wiele eksperckich marek osobistych, influencerów i małych, lokalnych firm. Współpracowałam z najbardziej znanymi polskimi markami osobistymi takimi jak Adam Małysz i Ewa Chodakowska. Doradzałam właścicielom i zarządom firm. Tworzyłam marki zupełnie od zera, wprowadzałam międzynarodowe marki na polski rynek, a także zarządzałam rozwojem i komunikacją już tych dobrze znanych. Znam i rozumiem perspektywę zarówno małego przedsiębiorstwa, jak i globalnej firmy.
Moją misją jest wspieranie przedsiębiorców w budowaniu sukcesu biznesowego opartego na pasji, talentach i realnych wartościach. Wierzę, że to właśnie działania w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami przynoszą największe rezultaty, niezależnie od wielkości, pozycji i ambicji biznesowych przedsiębiorstwa. Z wykształcenia jestem psychologiem, co pozwala mi wspierać klientów w rozwoju nie tylko jako przedsiębiorcy, ale także po prostu jako człowieka.
Jestem Ambasadorką akcji społecznych dedykowanym kobietom i młodzieży, a także w ramach współpracy z Fundacją EndoPolki wspieram w rozwoju zawodowym kobiety z endometriozą. Gościnnie wykładam na Uniwersytecie SWPS.
Obszary mojego działania:
- konsultacje strategiczne (rozwój biznesowy, strategia marki, budowanie marki osobistej, rozwój biznesów online)
- mentoring i indywidualne programy w zakresie budowania marki firmy i marki osobistej
- przygotowanie strategii rozwoju biznesowego oraz strategii komunikacyjnej
- stała obsługa – stałe wsparcie konsultingowe oraz PR wspólnie z zespołem (m.in. wsparcie strategiczne, audyty biznesowe, budowanie eksperckiej pozycji w mediach)
- szkolenia i wystąpienia publiczne, komentarze medialne
Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.
WYPOWIEDZI W MEDIACH
Rok 2022
O współpracy z Ewą Chodakowską
Sierpień 2022 r, FORBES
Rok 2018
PODCAST: Jak stworzyć strategię marki? Podcast Katarzyny Bieleniewicz
Internet – czy to idealne miejsce na biznes?
Sierpień 2018 r., Polskie Radio Czwórka
Jak się przebranżowić?
Maj 2018 r., Polskie Radio Czwórka
Zawód influencer. Jak zostać influencerem?
Maj 2018 r., Polskie Radio Czwórka
Sława w internecie – jak osiągnąć sukces w sieci
Relacja video
Marzec 2018 r., Polskie Radio Czwórka
Rok 2017
Kalendarz firmowy. Miły podarunek dla klienta. Czy warto?
Grudzień 2017 r., Printologia
Bloger jako marka
Październik 2017 r., Blogostrefa – czasopismo dla blogerów
Influencer marketing: Dlaczego ufamy blogerom?
Wrzesień 2017 r., Polskie Radio Czwórka
„Zawód bloger. Jak odnieść sukces w blogosferze?”
Styczeń 2017 r., Polskie Radio Czwórka
O mojej drodze zawodowej i rozwoju kariery przez obecność w społecznościach biznesowych
Luty 2017 r., Radio RDC
„Jak znaleźć inwestora dla biznesu ? Czy modowe doradztwo online to dobry sposób na biznes?”
Kwiecień 2017 r., Polskie Radio Czwórka
Rok 2016
Raport Okaeri Consulting „Znaczenie wartości w życiu zawodowym”
Styczeń 2016 r., komentarz do raportu
Jak wartości pomagają w biznesie?
Styczeń 2016 r., Puls HR
„Czy biznes to miejsce na przyjaźń?”
Marzec 2016 r., wywiad dla portalu Sukces Pisany Szminką
„Jak sprawić, aby inni widzieli twoją firmę twoimi oczyma?”
Sierpień 2016 r., magazyn Business Woman Life
Jak promować markę modową?
Sierpień 2016, Polskie Radio Czwórka
Wyprawa życia. Jak znaleźć środki na takie przedsięwzięcie?
Sierpień 2016, Polskie Radio Czwórka
„Jak profesjonalnie budować wizerunek ekspercki”
Październik 2016 r., magazyn Business Woman Life
„Praca przed osiemnastką? Jak świadomie budować karierę zawodową.”
Listopad 2016 r., Polskie Radio Czwórka
Rok 2015
„Jak zostać kobietą biznesu?”
Listopad 2015 r., wywiad na blogu Mamy Się Dobrze