O mnie

Home / O mnie

Nazywam się Klaudia Fotyniuk i jako specjalista ds. Public Relations i konsultant biznesowy doradzam firmom jak budować strategię komunikacji, promocji i rozwoju biznesu.

Z pasją wspieram duże i małe przedsiębiorstwa, blogerów czy osoby publiczne w budowaniu wizerunku, strategii marketingowej, strategii PR i budowaniu dobrze prosperującego biznesu. Moją misją jest wspieranie przedsiębiorczych kobiet w realizacji ich pasji i budowaniu na niej sukcesu biznesowego. Wierzę, że działania w zgodzie z wartościami przynoszą największe rezultaty, niezależnie od wielkości i pozycji przedsiębiorstwa.

Przez 10 lat pracy miałam przyjemność współpracować m.in z: UPC Polska, Orangetheory Fitness, Google, Przewozami Regionalnymi, drużyną Warsaw Eagles, VIVE Tauron Kielce, telewizją AXN, Giełdą Papierów Wartościowych, Warbud SA, Virgin Mobile Polska, Harvard Club of Poland, Marriott Warsaw, Narodowym Centrum Kultury, Edukacyjną Fundacją im. Romana Czerneckiego, Hotelem Europejskim w Warszawie czy Adamem Małyszem. W gronie moich klientów znajdują się także start-upy, młode marki, marki osobiste i infuencerzy.

Obszary mojego działania:

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną. 


WYPOWIEDZI W MEDIACH

Rok 2018

Internet – czy to idealne miejsce na biznes?
Sierpień 2018 r., Polskie Radio Czwórka

Jak się przebranżowić?
Maj 2018 r., Polskie Radio Czwórka 

Zawód influencer. Jak zostać influencerem?
Maj 2018 r., Polskie Radio Czwórka

Sława w internecie – jak osiągnąć sukces w sieci
Relacja video
Marzec 2018 r., Polskie Radio Czwórka

 

Rok 2017

Kalendarz firmowy. Miły podarunek dla klienta. Czy warto? 
Grudzień 2017 r., Printologia 

Bloger jako marka 
Październik 2017 r., Blogostrefa – czasopismo dla blogerów 

Influencer marketing: Dlaczego ufamy blogerom? 
Wrzesień 2017 r., Polskie Radio Czwórka 

„Zawód bloger. Jak odnieść sukces w blogosferze?”
Styczeń 2017 r., Polskie Radio Czwórka

O mojej drodze zawodowej i rozwoju kariery przez obecność w społecznościach biznesowych
Luty 2017 r., Radio RDC

„Jak znaleźć inwestora  dla biznesu ? Czy modowe doradztwo online to dobry sposób na biznes?”
Kwiecień 2017 r., Polskie Radio Czwórka

Rok 2016 

Raport Okaeri Consulting „Znaczenie wartości w życiu zawodowym”
Styczeń 2016 r., komentarz do raportu

Jak wartości pomagają w biznesie?
Styczeń 2016 r., Puls HR

„Czy biznes to miejsce na przyjaźń?”
Marzec 2016 r., wywiad dla portalu Sukces Pisany Szminką

„Jak sprawić, aby inni widzieli twoją firmę twoimi oczyma?”
Sierpień 2016 r., magazyn Business Woman Life

Jak promować markę modową?
Sierpień 2016, Polskie Radio Czwórka

Wyprawa życia. Jak znaleźć środki na takie przedsięwzięcie?
Sierpień 2016, Polskie Radio Czwórka

„Jak profesjonalnie budować wizerunek ekspercki” 
Październik 2016 r., magazyn Business Woman Life

„Praca przed osiemnastką? Jak świadomie budować karierę zawodową.”
Listopad 2016 r., Polskie Radio Czwórka


Rok 2015
„Jak zostać kobietą biznesu?” 
Listopad 2015 r., wywiad na blogu Mamy Się Dobrze